top of page
הבית ברחוב מיאו
הבית ברחוב מיאו

הבית ברחוב מיאו

גיל חובב

ראיתם פעם ספר ילדים עם הצהרה ארוכה (ומצחיקה) כזאת על הכריכה? אל תענו לי, אני יודעת שלא. וכבר אני אומרת לכם - עוד לא ראיתם ספר ילדים כזה.

קודם כל - הוא מחורז אבל בכלל לא מנוקד. שנית - הוא מספר על, לא תאמינו, תמ"א 38(!) וסכסוכי שכנים(!!). שלישית, הגיבורה שלו היא נמלה - והיא דווקא עצלה(!!!), והיא בכלל לא הטובה בסיפור הזה (ואל תשאלו מה קורה לה בסוף, אוי-אוי-אוי). ויש עוד רביעית וחמישית אבל למה להלאות אתכם, אם אתם יכולים להיווכח במו עיניכם כשתקראו אותו, ותראו שכל מה שכתוב על הכריכה נכון, ותצחקו בקול רם כמעט בכל דף (ואם אני לא נשפכת לגמרי מרוב התלהבות זה כי רק לא היה מזיק לספר הזה, כמו לכל ספר, לעבור קצת עריכה והגהה, ולטעמי היה יוצא נשכר גם מניקוד, ולוּ חלקי, ונשאלת השאלה אם לנמלה העצלה היה יד בדבר, אבל רק נודניקים כמוני ישימו לזה לב).

גם את הספר הזה (כמו את רוב ספרי הילדים שנתקלתי בהם לאחרונה) אייר בכישרון Aviel Basil. בקיצור - ספר מצחיק, מלבב, מקורי וחמוד ביותר לכל מי שאוהב עברית, חרוזים ושעשועי לשון (ואת מי שכתב, הלא הוא גיל חובב הנלבב), מגיל שש בערך ועד תשעים ושש - אחלה מתנה, ועוד כשרה לפסח! ועוד עם פוטנציאל להעשיר את העברית של הקוראים בשלל ביטויים יפים שכמעט נכחדו מן העולם. לב לב לב

קרפד

לדף הספר ברשת
bottom of page